sebastianåhman<3

torsdag 27 augusti 2009

Helg (:

Hallå.





Skriver för hela veckn nu, hr inte orkat skriva på kvällarn nu när jag börjat skolan. Den tar kål på mig ungefär.


Men i tisdags var jag och hämtade däck hos Team chefen , fick nya fälgar till med som var riktigt fina! Jag älskar dom! Tack så hjärtligt för det, och Frida hade bakat en jätte god kladd kaka som vi fick smaka på ! :D Kanon.


Onsdags alltså igår, var det en helt vanlig dag med skola och träning och sebastin .


Idag har det varit ganska lugnt med, slutade halv tolv idag och på bussen hem blev jag omringad av negerligan. Det var inte roligt, dom satt och glodde på mig som om jag var dum i huvudet. Det va jävligt läskigt måste jag säga. Men men, hem kom jag iaf, och pappa hämtade mig i Tranemo, och nu har jag precis ätit middag hos Erica och tänkte att jag skulle uppdatera min blogg.


Har även lite bilder från Lördag kvällen med, från förfesten. Det är inte alls dumt.





Bilen min är helt klar nu , förutom att namnen fortfarande inte kommit på och ska byta höger fram till de nya däcken. Sen är jag redo för fight på lördag mot Robert (: Haha.





"Säg inte allt du tänker, men tänk allt du säger"





/ Frida Axelsson



Party hatt var det ja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar