sebastianåhman<3

torsdag 20 augusti 2009

Sommarlovet är slut.

Jaha, då var det dax för den där Skolan igen , en ny termin , ny klass och ny lärare , nya lektioner och massa roligt. Det kan nog bli ett roligt år detta, men jag ser nog mest fram emot alla lov som kommer nu.
Vart i Jönköping idag, med fia och Erica klackade om mina skor, som jag ska ha på lördag =) Kanon bra blev det, köpte inget mer. Men sen däremot var åkte jag och fia till Ge-kås med mamma, där hittade jag saker som aldrig förr, blev en jacka, plattång , och lite smått och gott som kan vara bra nu framöver ungefär. Smycken, och smink och dittan och dattan. =) Mycket trevlig dag som jag avslutade med Fia och Erica . (: Nu är det läggdax för mig kan man ju lugnt säga, eftersom vi gör om vårat badrum har vi ingen dusch hemma, så får åka upp till Labont och duscha, det är inte så jävla roligt kan jag säga. Måste gå upp ännu tidigare då =( . Men men, blir halv sju bussen imorgon, börjar åtta och hoppas jag slutar någon gång på förmiddagen, eller iaf runt tolv vore bra!

"Säg inte allt du tänker , men tänk allt du säger"

/Frida Axelsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar