sebastianåhman<3

tisdag 18 augusti 2009

Helgens Aktiviteter.



Hoppas att alla fattar att jag har ny blogg (:




Helgen bestod av en runda ner till Hässleholm , där snapphanerallyt gick av staplen.


Fredagen kördes ss1 & 2 , och tobbe började med att köra lite försiktigt men det blev bättre tillslut. Vi såg la en hel del, några motorstopp , någon som var ute och körde lite sick sack mellan trädena och lite smått och gott.


Lördagen var ju själva trävlingen på , eftersom vi åkte med som Service så drog jag och Syrran ut på ss4 för att kolla. Där vi ställde oss någon meter ifrån starten, vi orkade ej gå mer. Men det var inte så dumt det heller faktiskt, för där hände en del där med, bildelarna flög huller om buller , och en fick till och med bryta där. Fick en hel del bra bilderdärifrån.


Men denna tävlingen slutade inte lyckligt för Tobbe alls, det slutade med en skrotbil :( Jirvelius och Tobbe fightades om andra platsen och det slutade med att båda två låg ute i diket och vi fick dra upp dem. Lite tråkigt faktiskt, men sånt som händer i denna sporten! På tal om den sporten, min bil ska på rikt på lördag , sedan är det till att skruva ihop alla delar och hämta ett däck hos David nästa vecka. Test köra den innan 29 augusti , då jag kör skilling 50 !




Nog om min helg, nu ska jag snart upp och jobba, tänkte börja klockan ett idag ska sätta upp mina nya tavlor och lite sånt. Köpte en ny TV- bänk igår (: ÄNTLIGEN!





Så här såg det ut på ss4 för Tobbe. Så här såg det ut efter ss8 för Tobbe.
"Säg inte allt du tänker, men tänk allt du säger"
/ Faxelsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar