sebastianåhman<3

fredag 28 augusti 2009

Värnamo (:



Hallå ja!


Igår var det en ganska knepig dag, slutade ju halv tolv. Sen på kvällen, efter jag äntligen satt på namnen på rallybilen. Så nu är det klar!


Iaf efter det, åkte jag till Linn och vi hade inget att göra så vi tog bilen till ss och hämtade Sebbe, även kallad Bullen. Sedan åkte vi vidare till Alle, han hade lite folk hemma. Och där ifrån fick vi med oss Pontus och Sophie, bilen gick vidare till Värnamo och donken. Mumsigt! Det var en kul kväll på donken, vi lekte faktiskt på lekplatsen där i donken, åkte rushkana ochså :D Skojsigt!


Efter värnamo åkte vi hem och skulle kolla på OTH , men trött som jag var stendeckade jag i sängen , men så ringer det tre nötter till mig klockan ett inatt och tjatar en massa skit. Jag var inte så glad på dom kan jag säga. Imorse väckte linns pappa oss, för han skulle handla. När han kom tillbaka hade han köpt goda kakor:D Mumsigt värre ;D Tack tommy.


Nu snart ska jag åka tillbaka till Gvd , ska äntligen kolla på mobil. Tror det blir en Sony Ericsson G700, men vet inte för den finns nog inte hemma. :( . Och jag vill ha ny mobil nu! Sen blir det förmodligen till att klippa sig tror jag hos min privata Frisör. =) Det gillar vi.


Nu så är jag taggad inför imorgon , med nya däck , ny drivaxel, ny länkarm , nytt styrstag och satt på namn på rutan. Så nu är jag taggad!




"Säg inte allt du tänker, men tänk allt du säger"


Så där jag , namn på rutan och ny skärm och nya däck med nya fälgar.
/ Frida Axelsson


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar